راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 65
نویسنده : مشاور

امروزه بسیاری از دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم تلاش می کنند و خانواده ها به دلیل برتری مدارس تیزهوشان نسبت به مدارس دیگر مایلند که فرزندان خود در این مدارس تحصیل کنند. هر ساله دیده می شود که عده ای از دانش آموزان به هر دلیلی نمی توانند در این آزمون موفق شوند. سوال اینجاست که راه چاره چیست؟ دلیل عدم قبولی به هوش دانش آموز ربط داشته یا مربوط به روش درس خواندن است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید توجه داشت که برای قبولی در آزمون تیزهوشان راه حل های ساده ای وجود دارد که تنها با رعایت صحیح آنها می توان در این آزمون به نتیجه خوبی رسید. توجه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید مقاله آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. در ادامه می خواهیم راهکارهایی را به شما ارائه کنیم که می تواند به شما برای قبولی در آزمون تیزهوشان کمک کند. با ما در این مطلب همراه باشید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از راهکارهایی برای قبولی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

منابع آزمون تیزهوشان

داوطلبان آزمون تیزهوشان با استفاده از منابع آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند برای آزمون تیزهوشان آماده شوند و از آنجا که داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان در انتخاب هر یک از کتاب های کمک آموزش در بین صد ها کتابی که برای مطالعه آزمون تیزهوشان نوشته شده کمک می کند و با مطالعه مقاله منابع آزمون تیزهوشان می توانید از بهترین کتاب های کمک درسی برای آزمون تیزهوشان مطلع شوید.

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان

برنامه ریزی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در آزمون مدارس تیزهوشان است و داوطلبانی که با برنامه ریزی مناسب به مطالعه و تمرین برای قبولی در آزمون تیزهوشان پرداخته اند نتیجه بهتری به نسبت سایر داوطلبان آزمون تیزهوشان گرفته اند. داشتن برنامه کمک زیادی به خود داوطلب می کند به این صورت که داشتن یک برنامه ریزی درست، شمارا از سردرگمی خلاص می کند و به درس خواندن شما جهت می دهد. برنامه ریزی باعث می شود که در یک مسیر درست درس بخوانید و خسته نشوید. در برنامه ریزی خود ساعت هایی را برای درس خواندن و استراحت خود مشخص کنید. تا بهترین نتیجه را از مطالعه برای آزمون تیزهوشان ببرید. با توجه به اهمیت برنامه ریزی توصیه می کنیم که با تماس با مشاورین ما جهت برنامه ریزی صحیح برای به همین دلیل ما در مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان 97-98 به صورت کامل به برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان پرداخته ایم.

نکات کلی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

درس ریاضی را به خوبی یاد بگیرید. این درس یکی از درس های مهم برای دانش محسوب می شود. ضریب 3 این درس باعث اهمیت این درس در آزمون تیزهوشان شده است. برای یادگیری این درس نیاز به گوش دادن سر کلاس درس دارید. سعی کنید در کلاس بر روی درس تمرکز داشته باشید و مطالب را به خوبی یاد بگیرید. سوال هایی که در این درس برایتان به وجود می آید را از معلم خود بپرسید. تکرار و تمرین در درس ریاضی در یادگیری این درس بسیار موثر است.

استفاده از کتاب کمک درسی برای جمع بندی تیزهوشان به شما کمک می کند. معمولا از کتاب های کمک درسی برای تست زنی و آشنایی با مفاهیم پیچیده درسی کمک می گیرند. توجه داشته باشید که کتاب درسی منبع اصلی شما برای درس خواندن است ولی کتاب های کمک درسی در کنار کتاب درسی می تواند مکمل خوبی باشند.

شاید برای اکثر دانش آموزان سوال باشد که چگونه می توانیم میزان پیشرفت خود را محک بزنیم؟ پیشنهاد ما این است که برای آمادگی بیشتر برای آزمون تیزهوشان، می توانید در آزمون های آزمایشی شرکت کرده و نقاط ضعف و قدرت خود را بسنجید. با این کار متوجه می شوید که باید بر روی چه بخشی از آزمون وقت بیش تری گذاشته و به چه بخشی وقت کم تری اختصاص دهید.

یک دانش آموز موفق، همیشه با تعادل درس می خواند. تعادل از این جهت که تمامی مباحث برایش اهمیت داشته و مبحثی را حذف نمی کنند. به همان اندازه ای که خود را در حل سوالات تشریحی تقویت می کند، به حل سوالات تستی هم می پردازد.

این نکته را در نظر داشته باشید که هر دانش آموزی روش درس خواندن مختص به خودش را دارد. ممکن است دانش آموزی با صدای بلند درس بخواند و یا دانش آموزی برای خود خلاصه نویسی می کند. نمی توان گفت که اگر این دانش آموز از این روش درس خواندن استفاده کرده و موفق شده حتما من هم با استفاده از همان روش می توانم موفق شوم. باید روش خود را پیدا کرده و بر اساس آن درس بخوانید.

در آخر هم باید گفت که اعتماد به نفس و خود باوری خود را بالا ببرید و برای درس خواندن پشتکار داشته باشید. در این مسیر تلاش کرده و با اشتیاق درس بخوانید. امیدواریم که با به کارگیری راهکارهای گفته شده، به نتیجه مطلوب خود رسیده و در آزمون تیزهوشان قبول شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از راهکارهایی برای آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع:راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ , مشاوره آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ , قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com